pinguins_1920x400
Hóe je naar je klant kijkt,
beïnvloedt de klant meer dan alles wat je zegt
pinguins_1920x400
Hóe je naar je klant kijkt,
beïnvloedt de klant meer dan alles wat je zegt

“Het écht leuk maken voor je klanten, daarvoor is het boekje ‘De Fred Factor’ een geweldige metafoor. Dat boekje en die metafoor hebben we in een ontwikkelprogramma onder leiding van Omnimo gebruikt om een flinke boost aan onze klantgerichtheid te geven. We hebben uit alle geledingen van de organisatie twee mensen aangewezen, die gezamenlijk verantwoordelijk werden voor het aanjagen van ‘Fred-gedrag’ binnen Antea Group en daarna in 10 groepen met 250 medewerkers gewerkt aan concreet Fred-gedrag. Tijdens het hele proces hebben we veel lol gehad – de energie die ging stromen is besmettelijk gebleken. Medewerkers én klanten zijn razend enthousiast. Fred, en daarmee klantgerichtheid, is een begrip in onze organisatie geworden. We hebben nu in de directie zelfs een CFO (als in Chief Fred Officer)”


Antea Group
Menno Smits, directeur