-

  • slide09.jpg
  • slide07.jpg
  • slide05.jpg
  • slide04.jpg
  • slide10.jpg
  • slide03.jpg
  • slide02.jpg
  • slide01.jpg
  • slide06.jpg
  • slide08.jpg

Aanpak

De kracht van de boodschap zit hem vaak (zo niet altijd) in de herhaling. Een losse training of dag op de hei heeft zeker nut, maar om daadwerkelijke groei te realiseren geven wij de voorkeur aan ‘gezamenlijk optrekken’ met onze opdrachtgevers. Dit doen we in de vorm van goed gefundeerde ontwikkeltrajecten, waarmee we de gewenste groei blijvend realiseren en op de agenda houden. Deze trajecten kenmerken zich door:

  • Een consistente, doorleefde en herhaalde boodschap.
  • Ontwerp én implementatie van nieuwe methoden en werkwijzen.
  • Aandacht voor proces, attitude, vaardigheden en gedrag
  • Stevige verankering in de dagelijkse praktijk.

Daarbij is Omnimo stellig overtuigd van een aanpak ‘op maat’: gebruikmakend van een kast vol bouwstenen die zich bewezen hebben, ontwikkelen we samen met onze klanten trajecten die zijn toegespitst op hun specifieke situatie. Of het nou een ontwikkel-, een coachings- of een adviestraject is, de betrokken medewerkers krijgen op deze wijze iets aangereikt dat écht van hun is en waar ze daadwerkelijk in de praktijk mee aan de slag gaan.